Το πρόγραμμα “Εξειδίκευση στα Ταξίδια και τον Τουρισμό” αφορά τους εργαζόμενους στον ευρύτερο κλάδο του Τουρισμού καθώς και όσους επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν σε αυτόν.
Το πρόγραμμα είναι ιδανικό για ιδιοκτήτες μικρών και μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων και καταλυμάτων, ιδιοκτήτες τουριστικών γραφείων, αυτοαπασχολούμενους στον τουριστικό τομέα και εργαζόμενους ή δυνητικά εργαζόμενους στον τομέα της υποδοχής, της οργάνωσης, των κρατήσεων και της εξυπηρέτησης πελατών τουριστικών επιχειρήσεων.
Παράλληλα, είναι κατάλληλο για πτυχιούχους του οικονομικού κλάδου, ως πρόγραμμα μεταπτυχιακής εξειδίκευσης σε θέματα τουριστικής οικονομίας, τουριστικού management και marketing.
Τι δουλειά μπορώ να κάνω με το Εξειδίκευση στα Ταξίδια και τον Τουρισμό
- Υπεύθυνος οργάνωσης δραστηριοτήτων στις διάφορες μορφές τουρισμού (ιατρικός, θρησκευτικός, αθλητικός, περιπατητικός, αρχαιολογικός, εναλλακτικός).
- Υπεύθυνος καταλύματος ή ταξιδιωτικού πρακτορείου.
- Υπεύθυνος πολιτιστικών εκδηλώσεων για την οργάνωση εκθέσεων, παραστάσεων κ.λπ.
- Υπεύθυνος εμπορίου εξειδικευμένων ειδών που αφορούν στο βουνό ή στη θάλασσα.
- Στέλεχος διαδικτυακού τουριστικού marketing.
- Υπεύθυνος Υποδοχής σε ξενοδοχεία
- Συνδυασμός πρώτου πτυχίου με την εξειδίκευση στον Τουρισμό όπως για παράδειγμα υπεύθυνος λογιστηρίου τουριστικής επιχείρησης κ.ά.
Η επαγγελματική εξέλιξη, είναι ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα που απασχολούν σήμερα εκατοντάδες χιλιάδες πτυχιούχους ΑΕΙ/ΤΕΙ. Ο συνδυασμός του υψηλού μορφωτικού επιπέδου παράλληλα με τις γνώσεις και δεξιότητες που έχει ο κάθε επιμορφούμενος, αποτελεί εισιτήριο στον κλάδο του Τουρισμού, ανοίγοντάς του δρόμους επαγγελματικής καταξίωσης.
Μπορείς να δουλέψεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό σε:
- Ταξιδιωτικά Γραφεία
- Γραφεία Έκδοσης Εισιτηρίων
- Ξενοδοχειακές Μονάδες
- Επιχειρήσεις Παροχής Τουριστικών Υπηρεσιών (Ενοικιάσεις Αυτοκινήτων, Σκαφών, Αεροπλάνων)
- Αεροπορικές Εταιρίες
- Ναυτιλιακές Εταιρίες
ECVET και Μοριοδοτήσεις
Όλα τα προγράμματα του Πανεπιστημίου Αιγαίου, προσφέρουν Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες Επαγγελματικής Κατάρτισης ECVET. Ενδεικτικά, ένα πρόγραμμα 450 ωρών πιστώνει 22,5 ECVET. Το πρόγραμμα δίνει τη μέγιστη μοριοδότηση σύμφωνα με το νέο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών. (NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 4589 Αρ. Φύλλου 13).
Αξίζει να επισημανθεί ότι η παρακολούθηση του προγράμματος μοριοδοτείται στις εκάστοτε προκηρύξεις για εκπαιδευτικούς και επιστημονικούς συνεργάτες δημοσίων ΙΕΚ ή/και ΣΔΕ ή/και σχολών μαθητείας ΟΑΕΔ.
-
1. Εισαγωγή στον Τουρισμό – Κανόνες Συμπεριφοράς κι Εμφάνισης
-
Τι είναι τουρισμός, τα είδη τουρισμού, το τουριστικό σύστημα, Τουρισμός – το κλειδί στην ανάπτυξη και την ευημερία, μεγέθη Παγκόσμιου Τουρισμού και ΑΕΠ, άμεση και έμμεση οικονομική συμβολή του τουρισμού
-
Κατηγορίες Τουριστικών Προϊόντων, Βασικά Μεγέθη του Ελληνικού Τουρισμού, GlobalReviewIndex (Γενικός δείκτης ικανοποίησης πελατών) Ελληνικών και Διεθνώς Ανταγωνιστικών Προορισμών, Διεθνής Τουριστικοί Οργανισμοί και Φορείς του Ελληνικού Τουρισμού
-
Εμφάνιση Εργαζομένου, Κανονισμός για τη συμπεριφορά των εργαζομένων σε τουριστικές επιχειρήσεις, Σοβαρά πειθαρχικά παραπτώματα, Πειθαρχικά μέτρα
-
Εμφάνιση και υγιεινή στο χώρο εργασίας, Οι στόχοι της ύπαρξης του κώδικα, Εκπροσωπώντας την επιχείρηση
-
-
2. Εξυπηρέτηση Πελατών
-
Εισαγωγικές Έννοιες – Τάσεις στο χώρο του Τουρισμού
-
Εξυπηρέτηση Πελατών-Στρατηγική & Παραδείγματα Τύποι Πελατών
-
Ποιότητα Υπηρεσιών / Στοιχεία & Παραδείγματα – Το Τρίγωνο Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
-
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ – Ο ιδανικός εργαζόμενος
-
-
3. Εκπαίδευση Υποδοχής
-
Το τμήμα Υποδοχής (Front Office) – Βασική δομή – ιεραρχία
-
Δωμάτια: Κατάσταση δωματίων, Τιμές δωματίων, Κρατήσεις δωματίων – Τύποι κρατήσεων
-
Αφίξεις (c/in) και Αναχωρήσεις (c/out) Πελατών, Θυρωρείο – Τηλεφωνικό κέντρο
-
Τμήμα Guest Relations – Εκπαίδευση Προσωπικού
-
-
4. Διαχείριση Παραπόνων – Ανάκτηση Εξυπηρέτησης και Τηλεφωνική Επικοινωνία
-
Εισαγωγικές Έννοιες, Ποιότητα-Ικανοποίηση-Πιστότητα, Ο πιστός πελάτης
-
Πηγές και Διαχείριση παραπόνων, Οι στιγμές ΕΠΑΦΗΣ: Όταν ο Πελάτης “συναντά” την Επιχείρηση, Στρατηγική Διαχείρισης Παραπόνων
-
Τι είναι η επικοινωνία- Ορισμός, Κατανοώντας την επικοινωνία, Μοντέλο Επικοινωνίας, τα συνηθισμένα σφάλματα ακρόασης, τα πλεονεκτήματα ενός καλού ακροατή μέσα στον χώρο εργασίας
-
Η ιστορία του τηλεφώνου, τηλεφωνική επικοινωνία VS Επικοινωνία πρόσωπο με πρόσωπο, βασικοί κανόνες τηλεφωνικής επικοινωνίας
-
-
5. Κρατήσεις – Συστήματα Κρατήσεων κι Έκδοσης Εισιτηρίων
-
Συστήματα κρατήσεων, Κρατήσεις ξενοδοχείων
-
PMS στη διεθνή και την ελληνική αγορά, REVENUE ΚΑΙ YIELD MANAGEMENT
-
Συστήματα κρατήσεων και έκδοσης εισιτηρίων, Βασικοί όροι, Είδη αεροπορικών ταξιδιών, Βασικές λειτουργίες των αεροπορικών κρατήσεων
-
Η έκδοση αεροπορικών εισιτηρίων και η έκδοση εισιτηρίων σε ακτοπλοϊκές εταιρείες
-
-
6. Τεχνικές Πωλήσεων – Οργάνωση Συνεδρίων & Εκθέσεων
-
Καταναλωτικές συνήθειες, Συνδυασμός του θέλω του πελάτη με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, Χαρακτηριστικά του καλού πωλητή
-
Χρήσιμα tips για να πετύχετε στις πωλήσεις, Upselling – Crossselling – Suggestiveselling, Χρήσιμες συμβουλές για την καλύτερη εφαρμογή των τεχνικών πωλήσεων, Τεχνικές πωλήσεων
-
Έννοια του Επαγγελματικού Τουρισμού , Συνεδριακός Τουρισμός, οργάνωση και ειδικά χαρακτηριστικά των συνεδρίων, τα εμπλεκόμενα μέρη στην οργάνωση ενός συνεδρίου, προγραμματισμός, διεξαγωγή και λήξη συνεδρίων, χώροι, εξοπλισμός και άλλες υπηρεσίες και οι ανθρώπινοι πόροι στην οργάνωση συνεδρίων
-
Εκθεσιακός Τουρισμός και οργάνωση εκθέσεων
-
-
7. Ηλεκτρονικό Εμπόριο στον Τουρισμό
-
Βασικές Αρχές Μάρκετινγκ
-
Αρχές Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ
-
Εισαγωγικές Έννοιες Ηλεκτρονικού Εμπορίου
-
Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνίας στον Τουρισμό
-
-
8. Εισαγωγή στη Μεθοδολογία Έρευνας των Κοινωνικών Επιστημών
-
Εισαγωγή στις Μεθόδους Κοινωνικής Έρευνας
-
Ζητήματα και Στάδια Σχεδιασμού Ποσοτικών Ερευνών: Μέθοδοι Δειγματοληψίας, Συλλογής και Ανάλυσης Ερευνητικών Δεδομένων
-
Ζητήματα και Στάδια Σχεδιασμού Ποιοτικών Ερευνών
-
Δεοντολογία Έρευνας και Συγγραφή Επιστημονικών Εργασιών
-
-
9. Τελική Αξιολόγηση Προγράμματος
Επιστημονικά Υπεύθυνος/η (ΕΥ): Ευστράτιος Παπάνης
Ακαδημαϊκά Υπεύθυνος/η: Ανδρέας Παπαθεοδώρου
Διδάσκων: Βασιλική Ράπτη
Πληροφορίες
Εγγραφές έως 30 Οκτωβρίου 2020
Εκδήλωσε το ενδιαφέρον σου και θα έρθουμε άμεσα σε επικοινωνία μαζί σου.